Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~meetthecreeper | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany21.06.2009 @22:19:30 ostatnio na stronie15.09.2013 @03:02:29



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze555 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~koin666    18.01.2011 @22:42:12
Fajne zdjecia i tez lubie króla lwa ! Za łebka chcialam byc lwem O_o
~Elzunia24    27.11.2010 @22:59:19
Również dziękuję za komentarze.Jestem z Dębicy ale w Rzeszowie studiuję juz na 3 roku
~pistopit    15.09.2010 @23:04:14
pod mostem czyli
~pistopit    08.09.2010 @20:15:25
most od spodu
~Pioo    28.05.2010 @18:59:17
Dziękuję.Pozdrawiam.
~PtYsQ    07.02.2010 @11:00:34
a dziekuje
_______
'Wyspa Miłości na Morzu Obojętności' phi^^
szczere komy?? z gÓry dzieki
~dabrowskim    03.02.2010 @13:27:32
owszem owszem to jest wilk dzięki za komentarz
~93czArna24    03.02.2010 @06:52:02
moc
_______
Lubimy ludzi,którzy bez wahania mówią to, co myślą, pod warunkiem, ze myślą;]
~sruu    09.01.2010 @21:44:54
prawie w każdym :p
_______
Flp 4,13 : )
~sruu    08.01.2010 @14:10:09
też ją lubię XD
_______
Flp 4,13 : )
~Magnificent    15.12.2009 @16:32:34
dzięki, dzięki:D
_______
...nie wyznaczaj granic to nie będę ich przekraczać ; )
~attitudeproblem    08.12.2009 @13:13:14
dziękuję
~mychna    08.12.2009 @13:06:43
pięknie dziękuję
dzisiaj to już powiększałam 500-krotnie i nie widziałam żadnych pikseli udanego popołudnia
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~cimarron    08.12.2009 @12:57:09
docelowo ma byc takie z lasem kliknij F5
~cimarron    08.12.2009 @12:56:01
nie za bardzo wiem co sie dzieje, bo dodalam jedno co nie chcialam dodac, chccialam je zmienic ale u mnie sie nie zmienilo xD nie kumam xD
~mychna    08.12.2009 @12:11:22
sorry, ale u mnie tego nie widać i innym to się też jakoś nie rzuciło w oczy...
może masz rację- nie wiem
pozdrawiam
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~mychna    07.12.2009 @14:05:00
a może coś z monitorem ?
pozdrawiam
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~nacpana0sloncem    07.12.2009 @13:57:57
ja nie lubię cyfr za bardzo, bo nie cierpię matmy. xd dziękuję za opinie.
~Pioo    02.12.2009 @21:37:02
Z ocenami tych kwiatków u mnie przesadziłeś ,sam ich nienawidzę.To temat zastępczy.Ale miło.Dzięki.Robisz zdjęcia nie złe ale daj spokój z tą winietą.Czasem jest potrzebna żeby coś podlkreślić ale nie ciągle.To moje zdanie.Czasem nie są potrzebne żadne dodatki ani przeróbki.Ja mam też pełno z niepotrzebnymi ramkami czy innymi pierdołami.Tylko mi za to, kurdę,czasem płacą.Ekonomia zwycięża.Miłego wieczoru.W Polsce jest już prawie noc.
~Pioo    02.12.2009 @21:29:50
Ja sie z nimi nie przyjaźnię.Ja chcę pokazać prawdziwe oblicze Londynu tym,którzy są zakochani w tym mieście.Moi przyjaciele w większości nie żyją.Chronili dupy takim ludzim jak ci na zdjęciach.Cieszę sie,że uwazasz iż Twoje zdjęcia podobają się innym.To dorze.Jak widzisz.Kazdy wybiera to co lubi.Moje fotki,może właśnie dla tego,że czasem budzą kontrowrsje,sprzedają się dobrze.Dzięki temu nie musze,zyć jak ludzie z mich fotografii.
~CienieWiatru    02.12.2009 @21:25:18
Nie rozumiem jedynie Twojego "bojowego" podejścia do mojej wypowiedzi...
~Pioo    02.12.2009 @21:19:44
Masz dopiero 20 lat.Mam nadzieję,ze za następne dwadzieścia dalej będa Cię śmieszyły takie sytuacje.Pod warunkiem ,ze wspólczesna Europa nie zmieni ról ludzi przed i za obiektywem.To nie jest Żul jak napisałeś.To jest człowiek.;Moje zjęcia są ściśle połaczone z opisem.Pozdrawiam jeszcze raz i myśle,że wyczerpaliśmy temat.
~CienieWiatru    02.12.2009 @21:12:29
Posiadanie swojej "wizji" poglądu czy jak to kto chce nazwać nie jest spaczeniem. Wybaczać nie mam czego bo każde zdanie szanuję.
~januszbed1    02.12.2009 @21:07:11
tak specjalnie zrobiłem żeby Henio za bardzo nie reklamował papierosów
_______
nie dziękuj, zrewanżuj się...zajrzyj też tu http://fotonikon.ubf.pl/news.php serdecznie zapraszam.
~Pioo    02.12.2009 @21:06:40
No ale co z tego wynika?Co ma do tego ta fotografia?Dajmy sobie spokój z tą dyskusją.Pozdrawiam.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt